Over dat de zon weer schijnt enzo..

Bohhhh maandag ging ik met de jongens naar de optocht in belsj en togen we daarna richting auto met 2 grote jumbozakken vol snoep en chips. Niet. Normaal. Meer. Daarna bracht ik de jongens voor een logeerpartij naar OMariet. Alleen heb ik aan dat ritje van vorig jaar een klein trauma’tje overgehouden. Weet je nog? KLIK!

En dan denk je: heeeerlijk zo’n avondje kinderloos. Maar de schmink bleef onaangeroerd op tafel en ik kakte in op de bank. Echt zó balen!!

Enniewee. De volgende ochtend was ik eigenlijk wel blij want om 8.30 uur zat ik al aan de balkenbrij en kwakte ik wat schmink op mijn gezicht…. klaar om naar de Sirk te gaan!

En daar was het natuurlijk weer knoepegezellig… na afloop haalden we onze moppies weer op bij oma… daarna naar huis om lekker te rieleksen..

De dag erna stond in het teken van wassen en opruimen. Altijd weer een hele klus! Maar zo heerlijk om de vastelaovespekskes in het zonnetje te laten uitwaaien..

’s Middags gingen we zelf ook even lekker uitwaaien in het bos.. dat is áltijd fijn!

Die dag was het natuurlijk Valentijnsdag en aten we héél romantisch spruitjes… ook werd ik verwend met mooie bloemen in mijn kleur. Té lief!

Vandaag kwam mijn belsje bff met haar grut en brachten we de middag door op een bankje bij de skatebaan. Zó heerlijk dat het zonnetje weer lekker schijnt en het droog is!

Dat voelt echt zóveel fijner dan die lange donkere dagen van de afgelopen maanden….

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Dagelijks gepraat, Valentijnsdag, Vastelaovend

Wat leuk dat je reageert!