Over de voorleesavond, tafeltjes en bíjna vastelaovend!

Afgelopen dinsdag was het voorleesavond op ut belsje schooltje voor kleine B. In de gangen stonden potjes met theelichtjes daar liepen ze, onze kleutertjes in hun pyjamaatje. Súperspannend natuurlijk.De juffen lazen een boek voor en daarna werd er warme chocomelk gedronken. Mijn mond viel open van verbazing van alle meisjes die aan B.hingen en trokken. Echt niet normaal. Geen idee wat ie met die meisjes doet joh!

Deze week was het ook weer tijd om ons toilet te “versieren” met een wc-tafeltjes-blad. Want joehoeee ze mogen er weer ingestampt worden hoor! Om het leuk te houden probeer ik allerlei leuke app’s, spellen of whatever te bedenken… en dat lukt best aardig geloof ik.

Woensdag werd ook mijn trouwe autooke opgehaald dus die zal nu wel in onderdelen naar Verweggistan onderweg zijn. Het deed me echt pijn aan mijn hartje en zelfs de mannen vonden het niet leuk!

Donderdag kwam G met haar prachtige krulletjes spelen en werd ik deze dag blij van een prachtige regenboog. Ja echt. Ik kan hier blij van worden ja. Kleurtjes he? That’s me!

Wat “me” ook is was de quote in t roze. Een chronisch vermoeide duif. Dat is de exácte omschrijving van hoe ik me momenteel voel. En aldus social media blijk ik niet de enige te zijn. Hóóg tijd voor zon dus!!

Gistermiddag werd ik uitgenodigd om te sushi-lunsjen en Heej: dáár zeg ik nóóit nee tegen he? En ja, het was wéér góddelijk…

Vanmorgen vond ik een verdwaald liefdesbriefje in de tas van O’tje. Geen idee van wie, maar o-zo-schattig!

We zagen ook nog een súperleuke,vrolijke auto op de parkeerplaats. Om uren naar te kijken gewoon..

O’tje had vandaag een carnavals-verjaardagsfeestje dus die liep al de gansche dag in zijn cowboy-outfit rond te drentelen…

’s Middags wilde de ninja turtle ook voorzien worden van een groen snoetje en die snor, ja die was gewoon érg lollig…!

Het is nu écht bijna vastelaovend. En nee, ik ben er nog niet echt aan toe. Al schalt er zo’n beetje de hele dag wel Limburgse vastelaovesmeziek uit de boxen hoor. De kriebels zijn er in elk geval wel, nu nog de energie ervoor vinden!

‘T Kump goot!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Dagelijks gepraat

Wat leuk dat je reageert!