Heej heej heej, doe je mee?

Vanmorgen smeerde ik weer brood en vulde ik de broodtrommeltjes.

De jongens waren niet uit bed te slaan.

Gek he?

De ene kon niet slapen van de spanning, de ander omdat ie al ’s middags had geslapen…

Maar goed.

Rise and shine!

Papa bracht het grut naar school. 

En samen haalden we ze weer op…

En DIT LIEDJE blijft toch leuk…

En zo heerlijk gestructureerd als ik ben bestrijk en beplak ik wat schoenen met naamstickers…

En zoek ik naarstig naar passende turnpantoffels…

Gelukkig heb ik intussen een aardig schoenenarchiefje.. Ook van turnpantoffels ja.

Dus.

Ik heb t geheel onder controle.

Zo ben ik

*kucht*

1 reactie

Opgeslagen onder Dagelijks gepraat, Naar school

Een Reactie op “Heej heej heej, doe je mee?

  1. Jolanda

    Turnpantoffel! Je begint een echte Belg te worden. Hahaha!

Wat leuk dat je reageert!

