Laat dat zonnetje maar vaker komen…

Ik heb niks te schrijven. Ben elke dag moe als ik opsta. Gewoon niet uitgerust. Mijn agenda vult zich met afspraken (leuke hoor!) en cursusdagen. Hele planningschema’s worden gemaakt.

Mijn hoofd draait overuren. 

Ik hou niet van onrust in mijn agenda en hoofd.

Hoog tijd dat het zonnetje zich wat vaker gaat laten zien en ik rust kan vinden. 

Al vond ik deze regenboog gisteren wel érg mooi tijdens de buien door 

 
’s Middags trok Grote Zoon me van de bank af en sleepte me naar buiten. Éven een frisse neus halen mam! En gelijk had ie, en zo ruimden we meteen de bladeren op in de tuin.. 

   
Vandaag liet ik me samen met mijn collega’s In een kamer opsluiten en moesten we proberen om er binnen een uur uit te komen. Dat is ons helaas niet gelukt maar wát een súperleuke ervaring was dat!

Morgen gelukkig alweer vrijdag. Bijna weekend. En wát voor een!

Zou het dan éindelijk gaan gebeuren?!…

Spannende, geheimzinnige dingen en hópelijk een goed begin van een Droomproject!

Wordt vervolgd….

Truste!

5 reacties

Opgeslagen onder Dagelijks gepraat

5 Reacties op “Laat dat zonnetje maar vaker komen…

  1. Lenie

    Schrijf dan gewoon eens even niet, en geef jezelf en de pen eens even rust. Hum hum wat schreef ik…De pen?

Wat leuk dat je reageert!

