De herinneringenmuur en een leeg koppie

Ménsen!

Wat was dit een zalige zonnige zondag!

Er heerst grote opruimwoede en dan vooral in de graasj. En ja, dát mag in de boeken! Velgen, winterbanden, weet-ik-wat-voor-onderdelen-en-van-welke-auto, bakfiets, wég ermee! Verkopen die handel!

Ik zeg altijd maar zo: een opgeruimd huis (graasj in dit geval) is een opgeruimd hoofd. En echt! Het werkt! Lang leve marktplaats!

Ik breidde onze mooie-herinneringen-muur éindelijk eens uit met foto’s van onze jongste telg.

Nu weer op zoek naar wat kitcherige fotolijstjes…  

 We hadden nog een andere klus waar we al een hele tijd tegen aan hikten: namelijk onze oude perenboom naast ut Huisje.

Die kreeg afgelopen zomer namelijk geen groene blaadjes meer en moest dus om.

Maar helde mij iéts te ver naar de kant van de buurman… Ik was bang dat ik m niet kon houden en hij de verkeerde kant op zou vallen.

Maar vandaag konden wij de hele wereld aan en hóp daar ging ie! 

    
    
    
En opeens kwam daar onder wat groen-geworden tule de geboortekrans van het Blonde Mannetje te voorschijn!

    
 
 
We kregen goede hulp van De Mannen. Kijk, dat scheelt een hoop!

Vandaag gingen we niet naar de kermis. De kermis op zondag, daar krijgen we een beetje jeuk van. Dat is alleen maar pronken met je nieuwe outfit en bekeken worden .brrr dus. Wij zagen liever bomen dus

2 reacties

Opgeslagen onder Dagelijks gepraat, Fijne Dag

2 Reacties op “De herinneringenmuur en een leeg koppie

  1. Leo

    Waas det de lekkerre stoofpeertjesboom?

Wat leuk dat je reageert!

