Dat was t weekend…

Pats! Weg weekend!

We hadden een súper te gek feessie bij lieve vrienden die we dus veel te weinig zien! De kinderen jumpten wat op t springkasteel met hun buikjes gevuld met lekkers uit dee frietwagen en ijscokar. Één groot feest dus!

Zondag zaten O’tje en R en ik weer op ons vaste stekkie naar 220 vrachtwagens te kijken. Echt. Ik blijf het zó’n gaaf initiatief vinden, de truckrun. 

    
    
 

  
Daarna hadden we gewoon weer een feestje! Tja en zo rijd je weer naar huis met 3 heel moeë kiendjes..

En poéf weg weekend…

Vanavond was er info-avond in R zijn nieuwe klas. En wat wass t toch ontzettend fijn om te zien dat daar een enthousiaste, lieve juf stond die de magische woorden sprak: het welbevinden van het kind vind ik eigenlijk nog belangrijker dan de scores! Hoerá een juf met een ❤️!

Ik geloof nu al dat mijn zoon een gewéldig leuk jaar gaat krijgen!

*dansje doet*

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Dagelijks gepraat

Wat leuk dat je reageert!

