En zo overleefden wij deze hete dag…

Bohhhh wat zag ik op tegen deze hete dag zeg!

Ons uitje met lieve vriendjes ging niet door dus kwamen ze gezellig naar ons..

Beetje chillen, beetje zwemmen,goed drinken, bbq’tje en ons voorál niet te druk maken!

En ja.

Dat beviel uiterst goed moet ik zeggen…

En zo resulteerde deze fijne dag ik spontane logeerpartijtjes..

Och ik hou er zo van! 

    

Buitenslapende kiendjes.

Ik hou er zó van…
    
    
    
  

De duikers zijn er klaar voor! 

1 reactie

Opgeslagen onder Fijne Dag, Lieve vrienden

Een Reactie op “En zo overleefden wij deze hete dag…

  1. Hennie

    Wij overleefden de warme dag in Ikea,( en daar was het koel) want we gaan verhuizen eind augustus!!!

Wat leuk dat je reageert!

